ماوس Razer مدل BASILISK V2Razer Basilisk V2

برند ریزر شناسه محصول: نامعلوم دسته:
2,739,000 تومان
مقایسه
نقد و بررسی اجمالیRazer Basilisk V2

ماوس Razer مدل BASILISK V2

شرکت ریزر در سال 2020 اقدام به معرفی ورژن دوم این ماوس محبوب با ارگونومی فوق العاده کرد!.

оптическая мышка с эргономичным форм-фактором для правой руки

ماوس ریزر Basilisk V2 با 11 کلید با قابل برنامه ریزی است که شما می توانید با برنامه ریزی این 11 کلید در ریزر HyperShift قابلیت های ماوس خود را دو برابر کنید.

ریزر Basilisk V2 همراه با یک شاخص در زیر خود روانه بازار شده است که به شما اجازه می دهد میزان مقاوت اسکرول ماوس را به دلخواه خود به صورت روان تر و یا سفت تر تنظیم کنید، با این سطح از شخصی سازی ماوس شما می توانید با دقت بیشتری بین سلاح های خود و دیگر حرکات اسکرول ماوس سوییچ کنید.

سوییچ اپتیکال نسل جدید ریزر با بهینه سازی نور اینفرارد، زمان پاسخگویی را به 0.2 میلی ثانیه کاهش داده است و بخاطر حذف تماس فیزیکی مرسوم در ماوس ها، دقت بالای این ماوس مانع هر گونه تاخیر و یا کلیک ناخواسته می شود سنسور اپتیکال +Focus ریزر با 20.000 DPI و دقت رزولوشن 99.6% بیشترین دقت ماوس های بازار را داراست که موجب مسیریابی مطمئن و دقیق کوچکترین حرکت ها در زمان بازی و اجرای دقیق Headshotها می شود.

геймерская fps мышь для шутеров

نورپردازی آر جی بی این ماوس قابلیت تنظیم 16.8 میلیون ترکیب رنگ را دارد. همچنین با ایجاد 5 مموری on-board روی این ماوس شما می توانید دکمه های ماوس را شخصی سازی کنید و روی هر کامپیوتری دیگری با همان تنظیمات شخصی سازی شده ی خود بازی کنید.

مشخصات کلیRazer Basilisk V2
مانیتور
برند

Razer

وزن

92 گرم

ماوس
برند

Razer

دقت (DPI)

تا 20000

وزن

92 گرم

تعداد کلید ها

11

طول کابل

2.1 متر

نوع اتصال

با سیم

نور پس زمینه

Razer Chroma RGB با قابلیت کاستوم نور

کیبورد
برند

Razer

هدست
برند

Razer

وزن

92 گرم

نور پس زمینه

Razer Chroma RGB با قابلیت کاستوم نور

طول کابل

2.1 متر

نوع اتصال

با سیم

ساعت
برند

Razer

نوع اتصال

با سیم

نظرات کاربرانRazer Basilisk V2

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس Razer مدل BASILISK V2”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخRazer Basilisk V2

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیRazer Basilisk V2