ماوس Razer مدل ViperRazer Viper Mouse

برند ریزر شناسه محصول: نامعلوم دسته:
5,130,000 تومان
مقایسه
نقد و بررسی اجمالیRazer Viper Mouse

ماوس Razer مدل Viper

ماوس‌ ریزر مدل Viper به عنوان ماوس های سبک وزن گیمینگ طراحی شده و دوام و مقاومت بهتری نسبت به دیگر ماوس ها دارد. با فرم قرینه‌ای که دارند برای چپ دست‌ها و راست دست‌هامناسب اند. مدل VIPER MINI برای دست‌های کوچک تا متوسط و سایر مدل‌ها برای دست‌های متوسط تا بزرگ مناسب هستند.

خرید و قیمت ماوس بی سیم مخصوص بازی ریزر مدل VIPER ULTIMATE

ماوس گیمینگ Viper مجهز به قابلیت هایپرپولینگ می باشد.

نرخ پولینگ نشان می دهد که یک ماوس در چه بازه زمانی محل حضور نشانگر را به سیستم متصل به خود گزارش می کند، ماوس های استاندارد موجود در بازار که نرخ پولینگ در عموم آن ها 1000 هرتز است در هر 1 میلی ثانیه این اطلاعات را به سیستم های خانگی منتقل می کنند، اما ماوس Viper به لطف کنترلر جدیدی که در رابط USB خود در اختیار دارد این اطلاعات را در هر 1/8 ثانیه گزارش می کند و همین موضوع سبب می شود که در هنگام کار با آن یک حرکت نرم و Smooth را برای نشانگر شاهد باشید.

ماوس گیمینگ Viper در کنار این قابلیت ها به یک سنسور اپتیکی با حساسیت 20K DPI، حافظه داخلی برای ذخیره سازی تنظیمات تعیین شده توسط کاربران و همچنین کابل رابط اختصاصی شرکت ریزر یعنی Speedflex نیز مجهز است. ترکیب نرخ پولینگ 8000 کیلوهرتزی و سنسور با حساسیت 20K DPI سبب می شود که این ماوس خیلی سریع تر از آنچه انتظار دارید به فرامین شما پاسخ دهد.

مشخصات کلیRazer Viper Mouse
مانیتور
برند

Razer

وزن

۷۴ گرم

ماوس
برند

Razer

دقت (DPI)

تا 20000

وزن

۷۴ گرم

تعداد کلید ها

8 کلید قابل برنامه ریزی

طول کابل

2.1 متر

نوع اتصال

با سیم

نور پس زمینه

Razer Chroma RGB با قابلیت کاستوم نور

کیبورد
برند

Razer

هدست
برند

Razer

وزن

۷۴ گرم

نور پس زمینه

Razer Chroma RGB با قابلیت کاستوم نور

طول کابل

2.1 متر

نوع اتصال

با سیم

ساعت
برند

Razer

نوع اتصال

با سیم

نظرات کاربرانRazer Viper Mouse

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس Razer مدل Viper”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخRazer Viper Mouse

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیRazer Viper Mouse