ماوس Razer مدل VIPER ULTIMATEاپن باکسrazer viper ultimate

برند ریزر شناسه محصول: نامعلوم دسته:

محصول اپن باکس می باشد و کالای ویترینی نمایندگی ریزر امارات است.

4,890,000 تومان
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالیrazer viper ultimate

ماوس Razer مدل VIPER ULTIMATE

Viper Ultimate حدود 25 درصد واکنش سریع‌تر نسبت به تمامی ماوس‌های بی‌سیم داخل بازار دارد و این مورد می‌تواند تا حدی بخاطر استفاده از تکنولوژی جدید این کمپانی با اسم HyperSpeed درست باشد.

نمای روبرو ماوس گیمینگ ریزر Razer Viper Ultimate

Viper Ultimate برای اتصال از یک دانگل 2.4 گیگاهرتزی استفاده می‌کند که همانطور که گفته شد حدود 25 درصد از تمامی ماوس‌های داخل بازار سریع‌تر است. در کنار این مورد ریزر از سنسوری با دقت 20 هزار DPI مجهز کرده است که قدرت تشخیص 650 اینچ شتاب در ثانیه را دارد. ماوس مخصوص بازی بدون داشتن کلید‌های بغل ماوس تقریبا ماوس گیمینگ حساب نخواهد شد و ریزر از این جهت نیز برای Viper Ultimate کم نگذاشته است و این ماوس را با 8 دکمه قابل برنامه ریزی وارد بازار کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید طول عمر کلید‌های این ماوس 70 میلیون بار کلیک خواهد بود و دلیل آن هم استفاده ریزر از سوییچ اپتیکال است.

نمای راست ماوس گیمینگ ریزر Razer Viper Ultimate

پس انتظار این را داشته باشید که این ماوس سالیان سال برای شما مثل روز اول کار کند و کارایی خودش را از دست ندهد. ریزر همیشه مشهور به استفاده از رنگ بندی‌های جذاب برای محصولات خودش بوده است و تقریبا می‌توان گفت که تمامی محصولات کنونی ریزر دارای نورپردازی جذاب با قابلیت تنظیم 16 میلیون رنگ برای هر چراغ هستند و وایپر آلتیمیت نیز از این موضوع جا نمانده است و ریزر Chroma Lighting را نیز برای این ماوس در نظر گرفته است.

مشخصات کلیrazer viper ultimate
مانیتور
وزن

۷۴ گرم

ماوس
دقت (DPI)

تا 20000

وزن

۷۴ گرم

تعداد کلید ها

8 کلید قابل برنامه ریزی

طول کابل

1.8 متر

نوع اتصال

با سیم

هدست
وزن

۷۴ گرم

طول کابل

1.8 متر

نوع اتصال

با سیم

هندزفری بی سیم
رنگ

سفید, مشکی

دسته بازی
رنگ

سفید, مشکی

ساعت
نوع اتصال

با سیم

نظرات کاربرانrazer viper ultimate

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس Razer مدل VIPER ULTIMATE”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخrazer viper ultimate

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیrazer viper ultimate