ماوس Razer مدل BASILISK X HYPERSPEED WIRELESSاپن باکسBASILISK X HYPERSPEED Mouse

برند ریزر شناسه محصول: نامعلوم دسته:

محصول اپن باکس می باشد و کالای ویترینی نمایندگی ریزر امارات است.

2,430,000 تومان
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالیBASILISK X HYPERSPEED Mouse

ماوس Razer مدل BASILISK X HYPERSPEED WIRELESS

ماوس بی‌سیم بازی ریزر مدل Basilisk X HyperSpeed یکی از محصولات با کیفیت و قدرتمند است که توانسته است توجه بسیاری از علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای را به خود جلب کند.

این ماوس با وزن ۸۳ گرم و ابعاد ۱۳۰x۶۰x۴۲ میلی‌متر، از نظر اندازه و وزن، این ماوس برای استفاده در طول بازی‌های طولانی مدت بسیار ایده‌آل است. این ماوس دارای ۶ عدد کلید بوده و از نوع اتصال بی‌سیم با رابط دانگل USB و بلوتوث است.

همچنین از دیگر ویژگی‌های این ماوس می‌توان به دقت بالاو ضربه‌پذیری کلیدها تا ۵۰ میلیون کلیک اشاره کرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این ماوس، عمر باتری بالای آن است که تا ۴۵۰ ساعت می‌تواند به شما کمک کند تا بدون نگرانی از قطع شدن باتری، از بازی لذت ببرید.

سنسور نوری پیشرفته 5G ریزر

سنسور این ماوس بی‌سیم با دقت ردیابی 99.4 درصد و حساسیت تا 16000DPI، دقت و سرعتی را که برای ماندن در صدر جدول امتیازات نیاز دارید، ارائه می‌کند.

RAZER HYPERSPEED WIRELESS

به دلیل انتقال سریع داده، کمترین تأخیر کلیک و تعویض فرکانس 25 درصد سریعتر از هر فناوری بی سیم دیگری است. حتی در پر نویزترین محیط ها متوجه نخواهید شد که با ماوس بی سیم بازی می کنید. برای افزایش عمر باتری می‌توانید به اتصال بلوتوث آن سوئیچ کنید.

با توجه به تمامی این ویژگی‌ها، ماوس بی‌سیم بازی ریزر مدل Basilisk X HyperSpeed یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای است که به دنبال تجربه‌ای با کیفیت و بدون محدودیت هستند.

مشخصات کلیBASILISK X HYPERSPEED Mouse
مانیتور
وزن

۸۳ گرم

ماوس
دقت (DPI)

تا 16000

وزن

۸۳ گرم

تعداد کلید ها

6 عدد

طول کابل

ندارد

نوع اتصال

Wireless

نور پس زمینه

ندارد

هدست
وزن

۸۳ گرم

نور پس زمینه

ندارد

طول کابل

ندارد

نوع اتصال

Wireless

ساعت
نوع اتصال

Wireless

نظرات کاربرانBASILISK X HYPERSPEED Mouse

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس Razer مدل BASILISK X HYPERSPEED WIRELESS”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخBASILISK X HYPERSPEED Mouse

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیBASILISK X HYPERSPEED Mouse