ماوس Razer مدل Deathadder Essentialاپن باکسDeathadder Essential Razer Mouse

برند ریزر شناسه محصول: نامعلوم دسته:
تومان
مقایسه
نقد و بررسی اجمالیDeathadder Essential Razer Mouse

ماوس Razer مدل Deathadder Essential

ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL یکی از محبوب‌ترین محصولات شرکت ریزر است. این ماوس، مناسب برای علاقه‌مندان به بازی‌های گیمینگ بوده و طراحی ارگونومیک آن یک انتخاب مناسب برای گیمرها خواهد بود. این ماوس بسیار راحت در دست قرار می‌گیرد و برای کاربران راست‌دست مناسب است. سرعت حرکت ماوس در این مدل برابر با 220 اینچ بر ثانیه بوده و عملکرد بالایی دارد. حسگر اپتیکال این ماوس بسیار حساس بوده و دارای دقت 6400 DPI است. این ماوس از سنسورهای لیزری استفاده نمی‌کند؛ ولی سرعت بالایی دارد. روی این ماوس 5 کلید وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با استفاده از برنامه مخصوص ماوس شخصی‌سازی کنید.

Right Handed Gaming Mouse - Razer DeathAdder Essential | Razer United States

دکمه های قابل تنظیم

Deathadder Essential دارای 5 دکمه قابل برنامه‌ریزی است و از طریق نرم‌افزار Razer Synapse، شما می‌توانید دکمه‌ها را تغییر دهید و عملکردهای پیچیده‌تری را به آن‌ها اختصاص دهید. ماوس DeathAdder از Razer از سوییچ ماوس نوری استفاده می‌کند. این ماوس با استفاده از یک پرتو نور مادون‌قرمز هر کلیک را ثبت می‌کند. کلیدهای موجود در این ماوس ارگونومیک هستند و با زمان پاسخگویی فوق‌العاده 0.2 میلی‌ثانیه عمل می‌کنند. با توجه به اینکه نیازی به فشردن شدید کلیدها و دکمه‌ها نیست، این روش از عملکرد، تأخیر در ثبت کلیک را حذف می‌کند و هیچگاه باعث کلیک‌های ناخواسته نمی‌شود. این به شما امکان کنترل بیشتر و اجرای بی‌نقص را می‌دهد.

چرا Deathadder Essential را انتخاب کنیم؟

قطعاً ماوس مخصوص بازی ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL یک انتخاب عالی با توجه به قیمت مناسب آن است. علاوه بر حسگر بادقت 6400 DPI که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد، این ماوس ویژگی‌های فوق‌العاده دیگری هم دارد. با این حساب، DeathAdder Essential به لحاظ کیفیت ساخت و عملکرد به‌خوبی با ماوس‌های گیمینگ دیگر رقابت می‌کند.

در واقع، رقیب قدیمی این برند، یعنی Logitech، گزینه‌های زیادی مانند Logitech G502 دارد که ممکن است با DeathAdder Essential رقابت کنند. با این حال، اگر شما یک طرف‌دار مجموعه ماوس‌های DeathAdder هستید و می‌خواهید چیزی مناسب برای بودجه خود انتخاب کنید، با DeathAdder Essential ناامید نخواهید شد.

مشخصات کلیDeathadder Essential Razer Mouse
مانیتور
برند

Razer

وزن

96 گرم

ماوس
برند

Razer

دقت (DPI)

تا 6400

وزن

96 گرم

تعداد کلید ها

5 عدد

طول کابل

2.1 متر

نوع اتصال

با سیم

نور پس زمینه

ثابت سبز

کیبورد
برند

Razer

هدست
برند

Razer

وزن

96 گرم

نور پس زمینه

ثابت سبز

طول کابل

2.1 متر

نوع اتصال

با سیم

ساعت
برند

Razer

نوع اتصال

با سیم

نظرات کاربرانDeathadder Essential Razer Mouse

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس Razer مدل Deathadder Essential”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخDeathadder Essential Razer Mouse

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیDeathadder Essential Razer Mouse