29%

هندزفری Razer مدل Hammerhead True Wirelessاپن باکسRazer Hammerhead True Wireless

برند ریزر شناسه محصول: نامعلوم دسته:

کالا اوریجینال و بدون کارتن و درحد نو می باشد

قیمت اصلی 3,490,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,490,000 تومان است.
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالیRazer Hammerhead True Wireless

هندزفری Razer مدل Hammerhead True Wireless

Hammerhead True Wireless یکی از محصولات خانواده Hammerhead است که همگی برای بهتر بازی‌کردن گیمرهای حرفه‌ای و به‌ویژه گیمرهای موبایل طراحی شده‌اند. اعضای این خانواده البته همه هم‌سن نیستند و برخی از آن‌ها دیرتر به بازار عرضه شده‌اند و از همین رو مقداری پیشرفته‌تر از اعضای دیگر این خانواده‌ اند، اما استفاده از درایورهای حجیم، باتری‌های قدرتمند و طراحی خلاقانه برای تک‌تک آن‌ها باعث شده که هر یک از اعضای این خانواده، گزینه‌ای مناسب برای گیمرهای سخت‌گیرِ موبایل باشد. هدست  Hammerhead True Wireless  یکی از اعضای این خانواده است که دارای دو ایرباد و یک کیس شارژ است.

razer hammerhead

برای این هندزفری‌های دوگانه، از درایورهای 13 میلی‌متری استفاده کرده‌اند. این درایورهای 13 میلی‌متریِ تنظیم‌شده‌ی سفارشی، درایورهایی پویا یا داینامیک هستند و برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی شنیداری باکیفیت بهینه شده‌اند. تریبل‌های واضح و میان‌رده‌های با بیس عمیق و رضایت‌بخش، از پیامدهای به‌کارگیری این درایورهای 13 میلی‌متری اند.

Hammerhead True Wireless از طریق بلوتوث 5.0 به گوشی و هر دستگاه دیگری متصل می‌شود. خوشبختانه باتری قدرتمندی هم برای خود ایربادها و هم برای کیس به کار رفته شده‌است. در مجموع ایربادها به همراه شارژ کیس، بیش از 16 ساعت شارژدهی دارند که رقمی مناسب به حساب می‌آید. آن‌ها همچنین از طریق بلوتوث و خیلی سریع و بدون وقفه، با هر بار خارج‌شدن از کیس، به‌صورت اتوماتیک به آخرین دستگاهی که با آن جفت شده‌اند، جفت می‌شوند.

Hammerhead True Wireless لمسی هستند. با لمس آن‌ها می‌توانید آهنگ‌های موسیقی را عقب و جلو کنید، صدا را کم و زیاد کنید، دستیار صوتی گوشی‌تان را فعال کنید و البته به تماس‌ها پاسخ دهید. این ایربادها در کنار کیس‌شان از گواهی IPX4 برخوردار اند و به این ترتیب در برابر قطرات آب مقاومتی بالا از خود نشان می‌دهند.

در آخر آن‌که این محصول ریزر از RGB پشتیبانی می‌کند و خوشبختانه برای تأمین RGB آن از تکنولوژی اختصاصی ریزر یعنی «ریزر کروما» بهره گرفته‌اند. با نرم افزار می‌توانید از بین 16.8 میلیون رنگ، جذاب‌ترین رنگی که می‌توانید را بسازید تا نوری با همان رنگ از لوگوی سه‌سر ریزر منتشر شود و ایربادها را زیباتر کند.

برچسب:
مشخصات کلیRazer Hammerhead True Wireless
کیبورد
روش اتصال

بلوتوث

ظرفیت باتری

275 میلی آمپر

هندزفری بی سیم
رنگ

مشکی

میکروفون

دارد

روش اتصال

بلوتوث

قابلیت حذف نویز

دارد

ظرفیت باتری

275 میلی آمپر

کارکرد باتری

24 ساعت

رابط شارژر

Type-c

مناسب برای

عمومی, گیمینگ

دسته بازی
رنگ

مشکی

دوربین امنیتی
میکروفون

دارد

فرمان بازی
مناسب برای

عمومی, گیمینگ

ساعت
کارکرد باتری

24 ساعت

سایر مشخصات
سایر توضیحات:

درحد نو با کابل و بند – سریال روی کیس رو نمایندگی ریزر به دلیل قوانین پاک کرده – در صورت معیوب بودن یا اصل نبود میتونید برگشت بدید

نظرات کاربرانRazer Hammerhead True Wireless

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری Razer مدل Hammerhead True Wireless”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخRazer Hammerhead True Wireless

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسیRazer Hammerhead True Wireless